נהלים שירות עצמי

אני מאשר\ת שהודרכתי על אופן השימוש באמבטיית קרח ובסאונה ואני מודע\ת ששימוש מופרז או לא אחראי וע"פ ההוראות שניתנו לי הוא על אחריותי הבלעדית בלבד.
אני מתחייב\ת לוודא שדלת האמבטיה סגורה אחרי יציאתי מהמקום. ובמידה ויש תקלה אני מחוייב\ת לדווח לאייס גורו בשיחת טלפון\הודעה.
אני מתחייב\ת לוודא שדלת הכניסה לחנות נעולה אחרי כניסתי\יצאתי מהמקום. ובמידה ויש תקלה אני מחוייב\ת לדווח לאייס גורו בשיחת טלפון\הודעה.
אני מתחייב\ת בכך לא להכניס אף אדם למקום ולא לפתוח את הדלת לאף אדם זר\לקוח אחר. הכניסה היא אישית בלבד ובאמצעות החשבון האישי של כל לקוח.
אני מתחייב\ת לשמור על הנקיון של המקום – אין להשאיר לכלוך על הריצפה.
אין להפעיל את אמבטיות הקרח יותר משימוש 1 בלבד.
אין להיכנס עם שמנים או קרמים על הגוף מכל סוג שהם לאמבטיית הקרח.
אני מתחייב/ת להשטף היטב לפני הכניסה לאמבטיית הקרח
אני מודע\ת לכך שכל המקום (חוץ מהשירותים וובמקלחון) מתועד ומוקלט 24 שעות ביממה.
אני מודע\ת לכך שהמקום עובד על אינטרנט, במידה ויש תקלה באספקת האינטרנט או החשמל אייס גורו אינה אחראית.
אין להשתמש באמבטיית הקרח מעל 10 דקות.
אין להשתמש באמבטיית הקרח והסאונה תחת השפעת אלכוהול או סמים.
הנני מתחייב/ת לפצות את מיני אייס גורו כל נזק שיגרם לציוד במקום, מכל סוג שהוא, לרבות נזק למבנה, עקב שימוש שלא ע"פ כללים אלו ו/או עקב שימוש בלתי זהיר מצידי.
אייס גורו אינה אחראית על החפצים האישיים במקום.
ידוע לי שאם לא אכבד את נהלי המקום 'אייס גורו' תהא רשאית לבטל את המנוי ללא החזר כספי מבלי לגרוע מכל סעד ו/או זכות להם זכאית 'אייס גורו' בשל מעשה ו/או מחדל העומד בניגוד לנהלים כאמור.

כרטיסיות

הכרטיסייה הינה אישית בלבד ואינה ניתנת לשיתוף.
הכרטיסייה הינה בתוקף של חודש אחד בלבד.
לא ניתן לבטל\להזדכות\להעביר כרטיסייה.
מימוש הכרטיסייה יתאפשר אך ורק בסניף בו נרכשה. אלא אם כן מדובר על כרטיסיית מולטיקלאב – תקפה לכלל הסניפים.
מנוי חודשי מתחדש בהוראת קבע(כ.א)

מחזור החיוב יהיה היום של הרכישה, החיוב יתבצע באופן אוטומטי כל חודש. (במידה ומעוניינים בהמשך לשנות יום מחזור חיוב נא ליצור איתנו קשר).
לא ניתן לבטל מנוי במהלך החודש הראשון.
ביטול המנוי מותנה בתשלום חודש מלא קדימה מראש. תמיד. זאת אומרת שאם נחליט לבטל את המנוי תמיד נקח בחשבון עוד חודש מלא קדימה – כמובן שבמהלך חודש זה ניתן להגיע רגיל לשימוש במתקני המתחם.
לא ניתן להקפיא מנוי.
ניתן לממש אך ורק בסניף בו נירכש. חוץ מכאשר בוחרים במנוי מולטיקלאב בו ניתן לממש בכל סניפי הרשת.
ידוע לי שגם מנוי שלא הגיע למועדון ימשיך לחוייב כחוק עד לביטול המנוי באופן רשמי.
ביטול המנוי באמצעות לחיצה על אייקון "ביטול מנוי" בניהול מנויים באזור האישי.

אי עמידה בתשלומי המנוי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

יומן וניהול תורים

התורים למתחם יתבצעו בעזרת האזור האישי בלבד. – חשוב להגיע בטווח של עד 30 דק' מהתור שקבעתם.
לקוחות שתיאמו תור בעדיפות ראשונה בתור לאמבטיות. (כל עוד זה בטווח של עד כ30 דק' – מעבר לכך מאבדים את התור)
לקוחות שמגיעים באופן ספונטני למקום יכנסו לאמבטיה לפי זמני הגעה למקום.
טוקניזציה – שמירה ואבטחת כרטיסי אשראי

אייס גורו שומרת את פרטי האשראי ללקוחות אשר הסכימו לשמור את האמצעי תשלום שלהם לרכישות הבאות.
האופציה לשמירה נמצאת בטופס הרשמה\חידוש לקוחות תחת השורה של בחירת אמצעי התשלום.
אייס גורו הינה אחראית על אבטחת המידע במסד הנתונים שלה.
דמי טיפול

דמי ביטול\זיכוי

לקוחות אשר התחרטו (ולא עשו שימוש בשירות עד כ-14 יום כחוק) ומבקשים זיכוי כספי ישלמו 10% מהסכום עבור עמלת טיפול בזיכוי\ביטול.

גלילה לראש העמוד
כניסה לחשבון
[TheChamp-Login]